Daisypath Anniversary tickers

Monday, 4 June 2012

tema family

Dari time tunang sampai la nk kahwin ada seorang makcik aku neh sibuk nak masuk cmpur hal aku. Tak tahulah nape. Jujurnya aku berbulu dengan dia. Dulu time tunang tuh serious bukan apa yang aku impikan. sampai hari ini aku akan frust kenangkan majlis pertunangan aku. 


Kali neh dia buat lagi. Nak tema family aku oren. Dah puas aku cakap taknak tapi dia nak juga. Aku nangis giler. Kawan-kawan, tolonglah bagi pendapat jujur. Okay ke tak if bju nikah fatin light blue & baju family oren ? tolong jujur.

2 comments:

  1. dont allow anyone interrupt our planning dear.. Belive on what u want to do.. ~

    Good luck ya :)

    www.jalinan-cintaku.blogspot.com
    Cik bie exchange link dengan fatin k :)

    ReplyDelete
  2. ala...tak dapat nak bayang kan la~ sori dear! cuba google tgk combination color ni~

    ReplyDelete