Tanggal 10 Nov 2012 lebih kurang pukul 10.25 pagi Fatin telah sah menjadi isteri kepada Faqhtee dengan sekali lafaz je. *yeahhh!* Kesian hubby tak berapa sihat hari tuh. Actually mmg kami berdua demam nak dekat 2,3 hari sebelum majlis tapi alhamdulilah semua berjalan lancar.
Serious malas giler nak taip panjang. xde idea satu hal. lantaklah. korang layan jelah gambar neh ya.
MUA : Liza Saidatulnisa
dup dap dup dap
before masuk masjid. bersama BFF a.k.a bridesmaids tercinta <3
masing-masing berdebar menunggu
Alhamdulilah. Sah dengan satu lafaz sahaja. yeahhhh ! muahhh3x <3
Bridesmaid yang kacak & jelita. Semua segak. Kain, sampin, tudung,lace semua Fatin sponsor kecuali upah jahit je ;) Puas hati !
dah HALAL :D
Gambar bukan dari seorang je photographer. Thanks pada semua yang telah menjayakan majlis pada pagi yang berbahagia tuh. sayang korang.muaahx !
Hahaha. Gila dh berhabuk baru nk update. okaylah. neh paling rajinlah Fatin boleh cerita utk korang. bye2




























.jpg)
















