Daisypath Anniversary tickers
Showing posts with label butik. Show all posts
Showing posts with label butik. Show all posts

Tuesday, 27 September 2011

Busana Cinta

Firstly thanx to Fatimah Zulaikha sebab sudi teman Fatin cari butik baju kat Pertama Complex. Kami ambil keputusan nak jahit dekat Butik Busana Cinta. Baju kurung moden biasa,leher bulat,lengan besar sikit & kain duyung. Designer dia, Kak Eilla Faizshah bagi advice untuk bertunang elok buat simple. So, I agree & first fitting nanti akan confirmkan camner nak design kasut pulak. Murah je tempah kasut dekat butik tuh RM150-RM180.Baju pulak dia ambil upah RM400. Harap-harap okay lah. Menangis juga lepas hantar kain. Takut sangat kalo tak jadi seperti yang Fatin nak.Harap cantik & nampak terletak kat badan. Berserah jelah. 



*If tak silap butik tuh yang buat baju tunang Elly Mazlen.