Daisypath Anniversary tickers

Monday, 4 June 2012

bridesmaid

salam, 
Semalam Fatin & Aisyah ke Jakel Shah Alam. Kononnya nak survey & seriously Fatin xdecide lagi nk amik bridesmaid. Serious just nak survey-survey kain je tapi Fatin neh jenis memang pantang ada duit mesti nak abiskan & hasilnya dah beli pon kain untuk bridesmaid.sengal tak ? Adoi..kopak jap. En.tunang bising gak sebab dia tahu Fatin memang jenis boros. Tak tahu nak kata nyesal ke apa . Rasa cm excited je. Huhuhu.

kami sampai jakel pon dah lewat araoud 7pm if tak silap. Ramai giler orang. Jakel kan tengah sale. Mula-mula seronok tengok kain. Lama-lama rasa nak pengsan pon ada. Banyak sangat pilihan. Ada kaler yang berkenan tapi takde stock. Ada yang ada stock out of budget dan sebaliknya la. memang pening taw pilih kain lagi-lagi Fatin sendiri tak decide nak kaler apa.

Bersyukurlah Aisyah teman & dia tolong pilihkan color bridesmaid.

navy blue.

seriously mula-mula fatin cam xnak sebab Fatin lagi prefer kaler kuning / pink / purple tapi bila kami try mix & match  rasa cntik pulak. InsyAllah kaler neh okay & akan menyerlahkan seri pengantin. Cewah. hahaha





Nanti fatin upload gambar kain malam neh ya~ :)







No comments:

Post a Comment