Sejak tengok pelamin Irma Hasmie & kawan saya Rina. Jujur saya rasa menyesal tak book diorang dari awal. Saya pernah jumpa kak Nanie sendiri. Seriously baik, senang nak deal dengan diorang. Sedangkan vendor saya sendiri bila kami datang pon cam nak tak nak layan. Masa tuh i try fikir positive je, maybe diorang penat sebab appointment kami bulan puasa. Nasib baik untuk belah lelaki kami amik De Classaflora. Tema garden dan Kak Nanie setuju nak buat ikot budget kami je. Jujur dia sangat baik & bertolak ansur. Fatin sangat-sangat mengalakkan korang ambil dengan De Classaflora.
neh link FB De Classaflora : https://www.facebook.com/de.classaflora/ &
Blog De Classaflora : http://declassaflora.blogspot.com/
neh pelamin glam Rina. seriously sangat cantik !
*I sebenarnya memang tak pandai nak karang ayat best-best.hahaha. okaylah. Buatlah pilihan yang baik ya !Bagi i De Classaflora memang terbaik !






































