Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 1 April 2012

keluhan hari ahad

Td Fatin update buku kahwin kami. Comot yang amat. Buku murah RM1 neh memang betul-betul berguna bagi kami. Jujurnya bila dicongak, rasa apa-apa saja tentang majlis perkahwinan mesti akan lari dari budget sebenar kan ?
* mengeluh*

Disebabkan venue wedding kami ayah yang pilih, segalanya menjadi agak costly. Silap kami lewat cari dewan. Ingatkan bulan 1 masih awal untuk booking tapi silap tanggapan tuh. Orang sekarang bijak dah merancang & berduit. Tak sangka ada yang dah book dewan 2 tahun awal. Kami baru merancang bertunang time bulan puasa tahun lepas. Bulan 7. Bertunang bulan 12 tahun sama & bernikah bulan 11 tahun neh. Rasanya perancangan yang agak rapi tapi tak sangka. Zaman dah berubah tidak seperti dulu.


Mungkin kalau Sarah tak tunjukkan Fatin dunia blogger for B2B, Fatin agak jahil. Maybe 5 month b4 wedding baru kami terhegeh-hegeh nak booking dewan. Thanks Sarah =). U pon dah sepi dari dunia blogger neh. Menjalankan sepenuh kewajiban sebagai isteri. 


Dulu I pernah dengar ada yang kahwin abis sampai 100k. Fatin tak percaya. Apa yang kau abiskan duit sampai begitu banyak untuk majlis sehari ?! tapi sekarang......hmmm.....


Orang meniaga dah pandai ambil untung. Kita yang bernafsu naga terikut-ikut. *termasuk aku* Ikotkan nafsu memanglah rugi. Membazir. Sayang sekali. Kesian kerana tergolong dalam kumpulan sebegitu.

No comments:

Post a Comment