Entry berkenaan inai, I pernah gtaw yang I nak amik Kak Nora untuk menconteng jariku yang tak berapa cantik neh kan ? Sebenarnya time wedding sarah, memang I pernah jumpa kak nora neh and as sarah bridesmaids, I gatal tangan nak try jugak :P
Seriously hasil dia sangat marvellous okay ! I'm loving it. <3
I dah book dah tadi. Settle satu keja & nak book dia RM50 je. Siapa-siapa yang berminat sila layari http://noorcollectionz.blogspot.com/ atau FB atau call Kak Nora 017 3276448.
nihla inai I time majlis nikah sarah ;)
Inai credit to kak nora & cameraman credit to Mr.Faqt <3
nota kaki : corak inai kelima-lima gambar diatas bukan hasil ciptaan Kak Nora ya! Just share corak inai yang I suka. credit to Google. :)
*Kak Nora, Fatin rela tangan di conteng secantik begitu. Suka giler corak inai Ayu Raudhah. Nak tiru boleh ? haha







No comments:
Post a Comment