Biasalah kan,lain yang dirancang...lain yang jadi. Asalnyer nak tema family belah Fatin color silver grey tapi mak tak suka. Pastu mak kata takyah lah. Pakai je apa yang ada. Last-last beli juga kain & semua setuju nak peach. chiffon peach orange + satin biru hijau muda + lace hijau buruk
*family belah Faqt pulak color purple ;)

combine peach dgn biru ke?
ReplyDeletebtw, salam perkenalan!
hai,salam perkenalan. :)
ReplyDeleteactually combination peach + hijau muda.silap.huhu.
hahaha... ok ok~ cantik taw. my friend pernah combine hijau dan peach~
ReplyDeleteye ker? boleh bg blog dia? i nak tgk la.huhu ;)
ReplyDeleteeh bila nye tunang nih :)
ReplyDeleteni blog dia~ http://mylittlepieceof-ct.blogspot.com/2011/10/my-e-day-part-1.html
ReplyDeleteCik mila : 10 Dec 2011.sabtu. Lg 2 weeks je .nervous!!! ;p
ReplyDelete