Salam semua....
untuk melepaskan stress & update blog yang berhabuk debu neh. Fatin nak share baju bridesmaid
Sebelum itu mari perkenalkan 9 gadis jelita & 7 jejaka tampan yang akan menjadi pembawa dulang time kami nikah nanti.
Gadis Jelita
- Ila
- Alia
- Mia
- Dila
- Ummu
- Aisyah
- Suraya
- Zatul
- Mimi
Fatin hadiahkan diorang semua kain satin navy blue 4 meter + 1/2 meter white lace utk patch kt tangan shj. Design baju semua sama baju kurung moden patch lace kat tangan dan kain kipas. Maaf sangat sebab upah jahit adalah sendiri. Alhamdulilah majoriti setuju. Ada seorang je yang cam merungut sebab dia student & I cakap tak paksa. Terpulang pada dia. Kalau tak i cari orang lain dan akhirnya dia nak juga jadi bridesmaid Fatin. yeahhh ~ Semua neh BFF dari sekolah & Unisel.
teaser
sketch neh credit to Mr.Google
credit to Aisyah<3
Jejaka Tampan
- Shuk
- Lan
- Azizie
- Akmal
- Isham
- Afiq
- Haiyi
Kain untuk lelaki juga Fatin hadiahkan color yang sama satin navy blue 5 meter. Lelaki senang je. Cekak musang. Sampin pon Fatin hadiahkan. Sama je semua. huhuhu. Gambar lupa nak ambil. Nanti Fatin upload kemudian.Lelaki senang tak banyak songeh. Lega.
................................................................
Fatin budget seorang RM100.
Perempuan
Perempuan
- Kain semeter = RM10
- Beli dekat Jakel. Dapat discount sebab beli banyak kebetulan time tuh Jakel memang tengah ada sale.
- Lace RM35.
- kalau tak silap Fatin beli 1/2 meter je untuk patch kat tangan
- lace bunga RM10
- Beli untuk patch kat bahu & bawah kain baju
- Tudung bawal color putih
- Tudung tak beli lagi tapi Fatin budget dalam RM5
Lelaki
- kain semeter = RM10
- beli sama-sama dengan kain untuk pengapit perempuan
- Sampin
- RM 40.
Semoga Allah S.W.T memudahkan segala urusan. Amin100x




No comments:
Post a Comment