Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 16 August 2012

pelamin, meja makan,decoration


hai, saya malas nak taip panjang. just share ringkasan note untuk diri saya. Beberapa idea jika budget mencukupi insyAllah.


meja tetamu: saya nak letakkan alas bercorak bunga mcm neh. Sebab I rasa ia nampak lebih menarik & cantik.




kerusi: Chiavari chair -Sesuai dengan tema I modern english. (i dah survey paling murah i dgr rm10) :'(




Pelamin: I suka pelamin yang ada cermin. suka sangat2



okay. stop sampai sini. nanti sambung lagi.

1 comment:

  1. yela... idea dekat meja tetamu tu sgt nice taw fatin! hopefully dapat pergi ur wedding nt. cantik!

    ReplyDelete