Lama xupdate blog. busy sikit. huhu
arineh nak share dengan kawan-kawan yang sudi singgah blog neh. Thanks !
Blog I neh xbest pon. boring je. hahaha -Motif sangat kan ? ayat nak touching2 :P
Hantaran (L) -----> (P)
1.Duit hantaran + Mas kahwin
2.
3.DSLR - canon 1100D
4.
5.Set penjagaan muka
6.Al-Quran + Telekung
7.Kasut /Jam Tangan
Hantaran (P) -----> (L)
1.
2.Samsung Galaxy Note
3.Jam tangan
4.Kasut
5.Set belt + wallet
6.Kameja
7.Pending
9.Pending
Okay. tuh je ;)
*tengah survey budget tuk honeymoon ke NZ. Siapa ada experience, sila share. TQ

hi dear..miza admin b2b gp singgah lawat dear..=)) sory lmbt folo you dear..tgh busy..owhh nak gi honeymoon kat nz ke? hmmm kalu miza survey yang sume setelkan sendiri dalam 5-6ooo gak dear...kalu hotel miza rasa could be the price going up la kot..belum masuk ngan tiket..hehe..
ReplyDelete