Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 17 April 2012

list hantaran nikah

Salam,
Lama xupdate blog. busy sikit. huhu
arineh nak share dengan kawan-kawan yang sudi singgah blog neh. Thanks !
Blog I neh xbest pon. boring je. hahaha -Motif sangat kan ? ayat nak touching2 :P




Hantaran (L) -----> (P)


1.Duit hantaran + Mas kahwin
2.Cincin + Gelang  Done !
3.DSLR - canon 1100D
4.Handbag Done ! + Perfume 
5.Set penjagaan muka 
6.Al-Quran + Telekung
7.Kasut /Jam Tangan




Hantaran (P) -----> (L)


1.Cincin Done !
2.Samsung Galaxy Note
3.Jam tangan
4.Kasut
5.Set belt + wallet
6.Kameja
7.Pending
9.Pending




Okay. tuh je ;)






*tengah survey budget tuk honeymoon ke NZ. Siapa ada experience, sila share. TQ

1 comment:

  1. hi dear..miza admin b2b gp singgah lawat dear..=)) sory lmbt folo you dear..tgh busy..owhh nak gi honeymoon kat nz ke? hmmm kalu miza survey yang sume setelkan sendiri dalam 5-6ooo gak dear...kalu hotel miza rasa could be the price going up la kot..belum masuk ngan tiket..hehe..

    ReplyDelete