Daisypath Anniversary tickers

Monday, 9 January 2012

wedding date

Plan asal kami,

Nikah           :  9 Nov 2012 (Jumaat)
Sanding        : 10 Nov 2012 (Sabtu)
Bertandang  : 11 Nov 2012 (Ahad)

Kami memang dah lama plan tarikh nie sebab senang nak celebrate. Anniversary kami bercouple pada 11 Nov 2008. Tapi tiba-tiba ayah cakap nak awalkan majlis dalam bulan Jun. ;(

Pening kepala. Pening fasal venue kami lagi. Sekejap nak hotel sekejap nak dewan. Sakit kepala i fikir. Haih. Rasa stress pulak nak kahwin.

Katering pula tak tahu nak pilih buffet or dome semua tapi for sure if VVIP takkanlah diorang nak beratur amik buffet pulak. haih. peninglah. 

seriously sekarang stress sangat!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Semalam I dah fikir dah fasal tema sebab awal bulan Feb kami sekeluarga akan ke Vietnam. Dengar-dengar kain kat sana murah.

Tema nikah 

                    Family Fatin ----> antique gold
Family Faqhtee ----> teal
Baju nikah Fatin & Faqhtee ----> white + dusty aqua




Majlis Fatin

 Family Fatin ----> Turquoise or Aqua
Family Faqhtee ----> Pink or Brown
Fatin & Faqhtee ----> Purple + Grey







Majlis Faqhtee

     Family Fatin ----> pending
Family Faqhtee ----> pending
Fatin dan Faqhtee ----> pending



*esok petang ada appointment dengan cst(videographer) if harga okay dengan budget kami or sponsor kami(mak ayah Fatin) kami akan book terus untuk bulan Jun nanti.

No comments:

Post a Comment