Plan asal kami,
Nikah : 9 Nov 2012 (Jumaat)
Sanding : 10 Nov 2012 (Sabtu)
Bertandang : 11 Nov 2012 (Ahad)
Kami memang dah lama plan tarikh nie sebab senang nak celebrate. Anniversary kami bercouple pada 11 Nov 2008. Tapi tiba-tiba ayah cakap nak awalkan majlis dalam bulan Jun. ;(
Pening kepala. Pening fasal venue kami lagi. Sekejap nak hotel sekejap nak dewan. Sakit kepala i fikir. Haih. Rasa stress pulak nak kahwin.
Katering pula tak tahu nak pilih buffet or dome semua tapi for sure if VVIP takkanlah diorang nak beratur amik buffet pulak. haih. peninglah.
seriously sekarang stress sangat!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Semalam I dah fikir dah fasal tema sebab awal bulan Feb kami sekeluarga akan ke Vietnam. Dengar-dengar kain kat sana murah.
Tema nikah
Family Fatin ----> antique gold.
Family Faqhtee ----> teal.
Baju nikah Fatin & Faqhtee ----> white + dusty aqua
Majlis Fatin
Family Fatin ----> Turquoise or Aqua
Family Faqhtee ----> Pink or Brown
Fatin & Faqhtee ----> Purple + Grey
Majlis Faqhtee
Family Fatin ----> pending
Family Faqhtee ----> pending
Fatin dan Faqhtee ----> pending
*esok petang ada appointment dengan cst(videographer) if harga okay dengan budget kami or sponsor kami(mak ayah Fatin) kami akan book terus untuk bulan Jun nanti.








No comments:
Post a Comment