Plan asal nak tengok barang untuk gubahan hantaran kat Semua House,KL. Gatal kaki nak jalan kat Sogo. Jalan Tar kalau tak jammed memang pelik sangatlah kan ? Penat + sesak. Ramai sangat orang. Survey perfume & kemeja manalah tahu Faqt berkenan. Al-maklumlah Sogo kan tengah sale . *asik-asik sale* Lama jugalah kami kat situ. Rambang mata dan rasa tersumbat hidung kejap.hahaha.
Finally,Faqt dah jumpa perfume yang berkenan di hati.
tapikan....Fatin suka yang neh.



No comments:
Post a Comment