Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 22 October 2011

perfume Faqt

Plan asal nak tengok barang untuk gubahan hantaran kat Semua House,KL. Gatal kaki nak jalan kat Sogo. Jalan Tar kalau tak jammed memang pelik sangatlah kan ? Penat + sesak. Ramai sangat orang. Survey perfume & kemeja manalah tahu Faqt berkenan. Al-maklumlah Sogo kan tengah sale . *asik-asik sale* Lama jugalah kami kat situ. Rambang mata dan rasa tersumbat hidung kejap.hahaha. 

Finally,Faqt dah jumpa perfume yang berkenan di hati.



tapikan....Fatin suka yang neh. 



No comments:

Post a Comment