Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 4 September 2011

Jakel, Shah Alam.

Alhamdulilah.Dah beli kain untuk bertunang dan dapat seperti yang kami nak. Harap-harap dah jadi baju nanti cantiklah.Ya Allah,permudahkanlah urusan kami, aku & Faqhtee.Amin.




kami duk dalam kedai tuh tak sampai 3 jam. neh yang paling En.faqt berkenan. dia suka purple. i suka pink + purple. Mood ; bersyukur & happy :D 

apa pendapat korang ? okay tak ? ke over sangat. cadangan nak buat baju kurung moden saje. tapi tengoklah klu tibe- tibe dapat ilham kan. ;P






*kat jakel boleh mintak diskaun kaw2. pandai2 lah ayat . lalala~

2 comments:

  1. hye! have followed n linked u =)

    ReplyDelete
  2. thnx :)
    i baru lg kat sini.
    hope boleh sharing apa yang patut <3

    ReplyDelete